WSTĘP |
ROZDZIAŁ I. Postanowienia
ogólne 1. Cel i zadania |
ROZDZIAŁ II Pomiary i ocena
stanu torów 2. Zasady wykonywania pomiarów toru 3. Sprzęt pomiarowy 4. Analiza parametrów geometrycznych toru 5. Czytanie wykresów 6. Czytanie wydruków tabelarycznych 7. Ocena syntetyczna stanu utrzymania toru 8. Wielkości dopuszczalnych odchyłek w poszczególnych klasach usterek 9. Obowiązki jednostek organizacyjnych 10. Obowiązki dyrektora Ośrodka Diagnostyki i Spawalnictwa Nawierzchni Kolejowej 11. Obowiązki kierowników pojazdów pomiarowych |
ROZDZIAŁ III Pomiary
bezpośrednie torów i badania rozjazdów 12. Cel i zakres bezpośrednich pomiarów torów i badań rozjazdów 13. Pomiary bezpośrednie i badania techniczne stanu torów 14. Badania techniczne rozjazdów |
Załącznik nr 1. Wielkości
dopuszczalnych odchyłek parametrów geometrycznych toru w zależności od maksymalnej prędkości drogowej linii |
Załącznik nr 2. Wzór wydruku taśmy pomiarowej z drezyny EM-120 |
Załącznik nr 3. Wzory wydruków
tabelarycznych przy pomiarach pojazdami pomiarowymi |
Załącznik nr 4. Wzór książki
kontroli stanu toru Załącznik nr 4a. Zasady wypełniania części opisowej książce |
Załącznik nr 5. Tabela oceny
stanu utrzymania linii na podstawie wadliwości pięcioparametrowej |
1. Zarząd PKP, komórki organizacyjne
Dyrekcji Generalnej PKP wg oddzielnego rozdzielnika,
2. Jednostki organizacyjne bezpośrednio
podległe Zarządowi PKP wg oddzielnego razdzielnika,
3. Wykonawcze jednostki organizacyjne wg
oddzielnego rozdzielnika,
4. Inne jednostki:
1) Ministerstwo Transportu i Gospodarki
Morskiej,
2) Najwyższa Izba Kontroli - Zespół
Transportu i Lączności,
3) Główny Inspektorat Kolejnictwa,
4) Centrum Naukowo-Techniczne
Kolejnictwa,
5) inne nie wymienione wyżej - w
miarę potrzeb, odpłatnie.
1. Starsi kontrolerzy i kontrolerzy, starsi
instruktorzy i instruktorzy, starsi inspektorzy BHP i inspektorzy
BHP w sektorze infrastruktury.
2. Naczelnicy sekcji diagnostyki (lSD),
utrzymania (ISU), eksploatacji (ISE).
3. Toromistrzowie.