Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr 229/2007 Zarządu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z dnia 21 czerwca 2007r.
SPIS TREŚCI
WPROWADZENIE §1. Przeznaczenie instrukcji |
ROZDZIAŁ I §2 Postanowienia ogólne |
ROZDZIAŁ II §3. Sygnały nadawane przez semafory §4. Sygnały nadawane przez sygnalizatory powtarzające §5. Sygnały nadawane przez tarcze ostrzegawcze semaforowe §6. Sygnały nadawane przez tarcze ostrzegawcze przejazdowe §7. Tarcze manewrowe i rozrządowe §8. Zasady umieszczania sygnalizatorów §9. Sygnały zamknięcia toru §10. sygnały zatrzymania i zmniejszenia prędkości podawane przenośnymi tarczami §11. Sygnały ogólnego stosowania dawane przez uprawnione osoby §12. Sygnały dawane gwizdawką lub syreną pojazdu kolejowego §13. Sygnały dawane przy wyprawianiu i przepuszczaniu pociągów §14. Sygnały na pociągach i innych pojazdach kolejowych §15. Sygnały alarmowe |
ROZDZIAŁ III §16. Wskaźniki §17. Sygnały i wskaźniki stosowane wyłącznie na wyznaczonych liniach kolejowych i stacjach § 18. Sygnały na semaforach świetlnych, tarczach ostrzegawczych i sygnalizatorach powtarzających, stosowane do odwołania |
ZAŁĄCZNIK1 ZESTAWIENIE obrazów sygnałowych semaforów świetlnych |
ZAŁĄCZNIK 2 PRZYKŁADY osygnalizowania leżących blisko siebie odcinków torów, na szlaku jednotorowym i dwutorowym, wymagających zmniejszenia prędkości jazdy pociągów wskutek ograniczeń doraźnie wprowadzonych oraz PRZYKŁADY osygnalizowania odcinków torów, na szlaku jednotorowym, dwutorowym i wielotorowym (przy liczbie torów szlakowych większej niż 2), jak również przy równoległym zbliżeniu więcej niż dwóch torów szlakowych różnych linii kolejowych, wymagających zmniejszenia prędkości jazdy pociągów wskutek ograniczeń stałych i doraźnie wprowadzonych |