Parowóz serii Tr6

Układ osi
<-Przód - Tył ->
min.promień
łuku toru
150
80 0 25 (10) 0  
Oś toczna lub oś wózka
Oś napędna
(dowiązana)
Oś silnikowa
(z korbowodem)
50 Przesuwność osi w mm
(10) zwężenie obrzeża w mm

Dane techniczne parowozu serii Tr6

L.p.    
1 Dawna seria niemiecka 5620-30
2 Seria tendra 20C1
3 Układ osi 1-4-0
4 Największa dopuszczalna szybkość [km/h] 65
5 Średnice cylindrów [mm] 2 x 600
6 Skok tłoków [mm] 660
7 Nadciśnienie w kotle [kG/cm2] 14
8 Powierzchnia rusztu [m2] 3,43
9 Wymiary rusztu (dług x szer) [m] 2,20 x 1,56
10 Powierzchnia ogrzewalna skrzyni ogniowej [m2] 12,63
11 Średnica zewn. płomieniówek i grubość ścianek [mm] 44,5/2,5
12 Odległość między ścianami sitowymi [mm] 4 100
13 Liczba płomieniówek [szt] 190
14 Powierzchnia ogrzewalna płomieniówek [m2] 97,00
15 Średnica zewn. płomienic i grubość ścianek [mm] 133/4
16 Liczba płomienic [szt] 34
17 Powierzchnia ogrzewalna płomienic [m2] 54,71
18 Powierzchnia ogrzewalna odparowująca całkowita [m2] 164,34
19 Średnica zewn. rurek przegrzewacza i grubość ścianek [mm] 38/4
20 Powierzchnia ogrzewalna przegrzewacza [m2] 53,12
21 Zawartość wody w kotle [m3] *) 6,90
22 Przestrzeń parowa kotła [m3] *) 2,67
23 Ciężar kotła bez urządzeń i osprzętu [kG] 20 500
24 Ciężar kotła z urządzeniami i osprzętem [kG] 26 400
25 Zawartość wody w skrzyni wodnej [m3] 20
26 Zawartość węgla w skrzyni węglowej [T] 6
27 Średnica kół napędnych [mm] 1 400
28 Średnica kół tocznych:
- z przodu [mm]
- z tyłu [mm]

1 000
-
29 Całkowity ciężar parowozu w stanie próżnym [kG] 76 600
30 Obciążenie resorów jednej osi w stanie służbowym [kG]
- I zestaw
- II zestaw
- III zestaw
- IV zestaw
- V zestaw

11 200
14 400
14 300
13 000
14 700
31 Nacisk osi na szyny w stanie służbowym [kG]
- I zestaw
- II zestaw
- III zestaw
- IV zestaw
- V zestaw

13 300
17 400
17 500
17 600
17 700
32 Całkowity ciężar parowozu w stanie służbowym [kG] 83 500
33 Całkowity ciężar przyczepny (napędny) w stanie służbowym [kG] 70 200
34 Ciężar parowozu z tendrem w stanie:
- próżnym [kG]
- służbowym [kG]

96 200
129 100
35 Całkowity ciężar parowozu z tendrem w stanie służbowym na metr toru [T/m] 7,64
36 Typ hamulca Knorr
37 Rok budowy 1919-1926

*) Przy poziomie wody 150 mm ponad skrzynią ogniową