Parowóz serii TKh1

Układ osi
<-Przód - Tył ->
min.promień
łuku toru
(bd)
? ? ?  
Oś toczna lub oś wózka
Oś napędna
(dowiązana)
Oś silnikowa
(z korbowodem)
50 Przesuwność osi w mm
(10) zwężenie obrzeża w mm

Dane techniczne parowozu serii TKh1

L.p.    
1 Dawna seria niemiecka 8970-75
2 Układ osi 0-3-0
3 Największa dopuszczalna szybkość [km/h] 40
4 Średnice cylindrów [mm] 2 x 350
5 Skok tłoków [mm] 550
6 Nadciśnienie w kotle [kG/cm2] 12
7 Powierzchnia rusztu [m2] 1,33
8 Wymiary rusztu (dług x szer) [m] 1,30 x 1,04
9 Powierzchnia ogrzewalna skrzyni ogniowej [m2] 5,60
10 Średnica zewn. płomieniówek i grubość ścianek [mm] 44,5/2,5
11 Odległość między ścianami sitowymi [mm] 3 240
12 Liczba płomieniówek [szt] 132
13 Powierzchnia ogrzewalna płomieniówek [m2] 53,00
14 Średnica zewn. płomienic i grubość ścianek [mm] -
15 Liczba płomienic [szt] -
16 Powierzchnia ogrzewalna płomienic [m2] -
17 Powierzchnia ogrzewalna odparowująca całkowita [m2] 58,60
18 Średnica zewn. rurek przegrzewacza i grubość ścianek [mm] -
19 Powierzchnia ogrzewalna przegrzewacza [m2] -
20 Zawartość wody w kotle [m3] *) 2,57
21 Przestrzeń parowa kotła [m3] *) 0,86
22 Ciężar kotła bez urządzeń i osprzętu [kG] 8 400
23 Ciężar kotła z urządzeniami i osprzętem [kG] 10 200
24 Zawartość wody w skrzyni wodnej [m3] 5,0
25 Zawartość węgla w skrzyni węglowej [T] 2,0
26 Średnica kół napędnych [mm] 1 100
27 Średnica kół tocznych:
- z przodu [mm]
- z tyłu [mm]

-
-
28 Całkowity ciężar parowozu w stanie próżnym [kG] 26 330
29 Obciążenie resorów jednej osi w stanie służbowym [kG]
- I zestaw
- II zestaw
- III zestaw

10 200
9 700
10 300
30 Nacisk osi na szyny w stanie służbowym [kG]
- I zestaw
- II zestaw
- III zestaw

12 000
11 900
12 000
31 Całkowity ciężar parowozu w stanie służbowym [kG] 35 900
32 Całkowity ciężar przyczepny (napędny) w stanie służbowym [kG] 35 900
33 Całkowity ciężar parowozu stanie służbowym na metr toru [T/m] 4,17
35 Typ hamulca Westinghouse
36 Rok budowy 1901

*) Przy poziomie wody 150 mm ponad skrzynią ogniową